גבינת מוצרלה לפיצה

למרות שמוצרלה תמיד תהיה הגבינה הנבחרת לפיצה, בעלי פיצריות רבים גילו כי שימוש בתערובת גבינות לפי הזמנה מעניקה לפיצות שלהם טעם ייחודי שלקוחות מבחינים בו ומייחלים לו. מדעני המזון זיהו את שילוב הגבינה הטוב ביותר בכדי להבטיח את הכמות האופטימלית של קפדנות וטעם בפיצה.

מוצרלה

היא הגבינה הפופולארית ביותר לפיצה, אך היא הופכת במהרה לגבינה המועדפת על סוגים אחרים. למרות שרק 1/3 מכל הגבינות בארה"ב משמשות בפיצות, גבינת מוצרלה מהווה יותר מ -20% מכל הגבינות המשמשות לפיצה. כדי לשכפל את כמות הגבינה שתמצאו בפיצה טיפוסית, עשיתי את המתמטיקה למתכון זה לתבנית הגבינה הפריכה. הוסיפו חתיכת גבינת מוצרלה טרייה באופן שווה לבצק ויש לכם מאפין וחצי ממנו.

למרות שמוצרלה

צ'דר, פרמז'ן ופרובולון הם ארבעת הסוגים העיקריים של גבינת פיצה, ישנם גבינות רבות אחרות שתוכלו לשלב בעוגות הגורמה שלכם כדי להוסיף טעם ייחודי. אפשר למרוח אותו גם על פיצה, אבל זה עובד רק אם המוצרלה טרייה מאוד. למרות שגבינת מוז כבר מזמן הייתה הגבינה המועדפת על מאפיות פיצה, כדאי לנסות גם גבינות אחרות.

מוצרלה היא הגבינה המעובדת ביותר כאשר קונים אותה בשוק במקום להכין אותה בעצמכם. הגבינה הפופולרית ביותר להכנת פיצה היא גבינת צ'דר, המהווה כ -30%. חלק מהגבינות מעובדות ויש להימנע מהן לפיצה בגלל הכולסטרול והשומן הגבוה שלהן.

מוצרלה יבשה וארוזה נהדרת לפיצה מכיוון שתכולת הלחות הנמוכה שלה מסייעת לדברים להתמוסס ולהישאר טעימים

מכיוון שמוצרלה טרייה אוגרת כל כך הרבה לחות, אם עושים אותה נכון היא יכולה להשקות את הפיצה ולהרוס לכם את הארוחה הטעימה. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט בכדי להימנע מפיצה לחה, מימית כשאתם ממיסים חלק מגבינת השמנת, המושלמת להכנת מתכון גבינה פשוט זה בבית. כמובן, עבדתי זמן רב על מנת להתחיל את התהליך לפני ששיתפתי אותו איתך.

עכשיו כשכיסית את הגבינה

נסה כמה רטבי הפיצה האהובים עלי כדי להשלים את חווית הפיצה המלאה. לקבלת וריאציה טעימה של פיצה עגבניות מוצרלה, מתכון פיצה פשוט זה מוכן עם הבשלת עגבניות על הגפן. השלימו את הפיצה הקלאסית שלכם ברוטב פיצה פשוט וטרי זה ואל תשכחו להוסיף אותה עם גבינת מוצרלה טרייה.

אני משתמשת בגבינה הזו כי

היא לא נמסה טוב, אבל כשהיא מחוממת יש לה עקביות מאוד עבה ושמנת. אני אשתמש בו גם כשאני מוכן להוסיף אותו לפיצה שלי ולקובץ אותה לפיצה. שמור אותו במקרר אם אתה צריך להוסיף פיצה, פסטה, קציצות, סלטים ועוד עם גבינה.

כשאתה מכין פיצה ביתית, יש לך חופש לבחור את התוספות הרצויות לך מכל רוטב, ירק, בשר או גבינה, כולל גבינה מגורדת או מוצרלה טרייה. זו בחירה טובה, אבל זו לא האפשרות היחידה, אז זכרו לאפות את הפיצה בפעם הבאה ושקלו תוספת.

כקישוט בפני עצמו

הביקוש לגבינה – כריכים הוא גבוה, אז נדריך אותך בהמשך. המועדפים כוללים מוצרלה בופלה קמפנה (הידועה גם בשם מוצרלה באפלו) וגבינת מיתרים טרייה ומגוררת, אך ישנן אפשרויות תוספות רבות אחרות שאפרט בהמשך, כמו גם כמה מהאהובים עלי. סוג המוצרלה הנפוץ ביותר שנמצא בסופרמרקטים הוא המוצר "האמריקאי", שהומצא בתחילת המאה ה -19 על ידי מהגרים איטלקים שרצו להכין גבינה עם חיי מדף ארוכים יותר.

היא רכה וטעימה, מה שמעניק לפיצה את המשיכה הגדולה ביותר שלה. זה לא כל כך קשוח ומתנהג כמו צ'דר, גבינה בשלה, אבל הוא טוב באותה מידה, אם לא טוב יותר, ממוצרלה בופלה קמפנה. בין אם קרום דק או עבה, ומעליו פלפלים, פלפלים או אנשובי, היכולת להמיס גבינה בפה ולטעום אותה כשהיא נמסה היא המפתח להנאה מפיצה. סועדים רעבים אולי מתווכחים על תוספות פיצה, אבל רוב האנשים מסכימים שהגבינה על הפיצה שלהם צריכה להיראות זהובה ובעלת מידה נכונה של גמישות.

כשאתה קוצץ מוצרלה משלך לגוש גבינה

אין בו תוספות או לחות עודפת ומונע מהגבינה להתחמם יתר על המידה ולהרוס את הטעם. מוצרלה טרייה נמסה תוך מספר דקות, ובקלילות של מוצרלה טרייה הגבינות נמסות ונמרחות. אם הגבינה שלך ממשיכה לשבת על הפיצה בזמן שהיא נאפה, היא יכולה להתחיל לשחרר לחות ולשחרר לחות.

מבחינה ויזואלית, מוצרלה טרייה היא ממרח יותר מכל דבר אחר – והגבינה הנבחרת היא שילוב של שני סוגים שונים של מוצרלה: טרי ומיושן.