איך למצוא עבודה בהייטק

הצעד הראשון הוא להכיר את עצמו על ידי להבין מהן החוזקות של האדם ולתעדף מחדש את זה בהתאם. הקמת תוכנית קריירה נאותה שבה מזהים פרויקטים, או כמה משרות עבודה, המנצלות את החוזקות העיקריות הללו היא הצעד הבא המכריע. מציאת החברה הנכונה בהתבסס על התרבות, הערכים והיעדים האסטרטגיים הנוכחיים שלה באמצעות בחינת מקורות כגון פלטפורמות מדיה חברתית, בלוגים ואתרי אינטרנט. זווית מעבר לטווח השכר כדי לזהות אילו תכונות רצויות אחרות עשויות להיות זמינות – איזון בין עבודה לחיים, הזדמנויות להתפתחות מקצועית, ימי חופשה בשפע, בין היתר.

מי שרוצה למצוא עבודה ראשונה בהייטק יכול להיעזר ב-enterview.co

מנהלי גיוס להייטק

בכל הנוגע לתהליך הגיוס, מגייסים רבים חלוקים ביניהם. יש הטוענים שלרוב האנשים יש רמת אחריות מוגדרת מראש ולכן אין צורך להתראיין לתפקיד נתון. אחרים טוענים כי ראיון יעזור לקבוע עד כמה המבקש משתלב בסביבת המשרד החדשה. עם זאת, אין להכחיש שראיון ייתן לך הזדמנות לראות מיהו האדם הזה.

מרואיינים בעלי קריירה במגזר ההייטק נוקטים במגוון מסלולים, אך כולם הדגישו שחלק גדול ממציאת עבודה ראשונה היה ניסיון קודם בעבודה. , בתוספת השכלה טכנית רלוונטית. "עשיתי סטאז' בחברה בקיץ, ואז התחלתי באותה חברה במהלך הסמסטר הבא", סיפר אחד המרואיינים. "הם היו ממש מרוצים מהמצב שלי, אז הם הציעו לי חוזה". תפקידו של המשיב המסוים הזה היה בעיקר כמפתח, אבל הוא כלל גם תפקיד "רפלקטיבי, אנליטי". מידת המעורבות של המרואיינים בתהליך מציאת העבודה הראשונה שלהם הייתה שונה. חלקם עסקו בתחום מסוים וגילו על פתחים פוטנציאליים באמצעות נטוורקינג ומפה לאוזן; אחרים חיפשו הזדמנויות קריירה באמצעות משאבים מקוונים; חלקם השתמשו בשתי השיטות; ולחלקם היו אנשים ספציפיים הקשורים ל האוניברסיטה שלהם כדי לעזור למצוא משרות. המרואיינים בעלי קריירה בתחום ההייטק מציעים שהמפתח הוא לחשוב מה אתה רוצה מהעבודה הראשונה שלך, ולאחר מכן לתקן את הקורס על הדרך.

לסיכום

אנו חיים כיום בעידן של הצפת מידע. בעיקרון, קשה לעמוד בקצב של כל התחומים המתפתחים במהירות, חברות חדשות ופרויקטי פיתוח. לכן, לא מספיק להכיר את שפת התכנות עצמה. השקעות סיכון הראו שמתכנתים פוטנציאליים צריכים לדעת גם איך לקוד ולעצב חווית משתמש.