למה כדאי לקנות מטהר מים

מסנן מים מספק את טעם מי הברז ומהווה את קו ההגנה האחרון למי שרוצה להבטיח שהמים שלו בטוחים. מסנן פחם פעיל מסיר חומרי הדברה ותרכובות אורגניות נדיפות ממי שתייה. גם אם אינך יכול לשלוט על איכות המים שלך או מהעירייה, תוכל להשתמש במסנן כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפני זיהום מזיק ולשפר את טעם המים שלך.

לפני שאתה רוכש מסנן מים

עיין בניתוח יסודי ובדוק את הפתרון הטוב ביותר לצרכי מסנן המים שלך. אם אתה יכול לאשר שמקור המים שלך מכיל רמות שעלולות להזיק לארסן, חנקתי, כלור, עופרת או זיהומים אחרים, תזדקק למסנן מים שיטפל בחששות אלה. אם המים ממקור ציבורי מזוהמים, עליך להתקין מסנני מים העונים על צרכיך.

סוג זה של מסנן או מנקה קל לשימוש ומספק טיפול בסיסי במים. ניתן להשתמש במסנני UF בשילוב עם מערכת לטיפול במים, אך הם אינם הורגים את כל המיקרואורגניזמים שיכולים לזהם מים.

שיטת ניקוי נוספת היא שילוב של מסנן Ro-UV ומסנן אולטרה (UF), שיכולים לסייע בהסרת חיידקים צפים ולשמור על אספקת מים טובה ללא TDS. מים טובים יותר מאשר מים ציבוריים במקומות אחרים בעולם דורשים שילוב של Ro-IX ומסנן UV להסרת מזהמים.
בכדי לשמוע עוד מידע אודות מסננים לתמי 4 פמילי ולמה כדאי לקנות מטהר מים מומלץ לבקר באתר aquatal.co.il

אף מסנן או מערכת טיהור אינה יעילה במאת האחוזים בהוצאת כל הזיהומים מהמים

לכן עליך לדעת בדיוק מה המסנן שלך צריך לעשות לפני שאתה הולך לקניות (ראה שלב 1). בדוק את רשימת הזיהומים שסינון המים שאתה רוצה לקנות אמור להסיר. תוויות על מסנני מים המציינות אילו מזהמים יש לצמצם יעזרו לך לקבל את ההחלטה שלך.

אם נדרש טיפול במים לצרכי שתייה או רחצה

אין טעם להשתמש במסנן כגון מסנן ro, מסנן כיור או מסנן מים לשולחן העבודה. אם אתה רוצה מפעל לטיפול במים, עליך לשתות מי ברז ולשים בצד את כל המזהמים שעלולים להוות בעיה, כי למי הברז יש טעם וריח הרבה יותר טוב כשאתה מסנן אותו. המסנן משפר את הטעם והריח, וזה יכול לעשות את ההבדל כאשר אתה שותה מים, משתמש בו למשקאות אחרים או משתמש בו לבישול.

הסיבה העיקרית לשימוש במטהר מים

היא מתן מי שתייה בטוחים על ידי הסרת מזהמים האחראים למחלות המועברות במים כגון שלשולים, כולרה ודיזנטריה. איכות אספקת המים שלך מצביעה על כך שישנם שלבים רבים של טיהור הנכנסים לתהליך, וכדאי שיהיו לך מים טובים ונקיים לשתות ולבשל בבית. לכן מומחים ממליצים להשתמש במטהר מים RO כדי להגן עליך ועל משפחתך ממגוון מחלות המועברות במים כגון כולרה, שלשולים וקדחת טיפוס על ידי הסרת מזהמים מסכני חיים.

סינון מים עוזר לטהר אותם על ידי הסרת לכלוך, מינרלים, כימיקלים וזיהומים אחרים שגורמים לו להריח ולטעם רע, להפוך אותו בטוח לשתייה ולשפר את הטעם.

מים מסוננים עדיפים על מי ברז שכן זיהומים ומשקעים מוסרים

מטהרי מים המסננים סידן ומגנזיום שקופים במים, והופכים אותו לרך יותר לשימוש רגיל. מים מסוננים יכולים לשמש גם מטהרי מים לסנן 99.91% מהזיהומים כגון עופרת, חימר, כלור, מלח, חול ובוץ.

מסנני ברז וחומרי ניקוי המבוססים על כוח הכבידה מתאימים לאזורים בהם ה- TDS נמוך מספיק

כדי לא לזהם את המים במזהמים ביולוגיים כגון חיידקים, וירוסים ופתוגנים אחרים. אם למים יש רמות TDS נמוכות אך הם מזוהמים בחיידקים או בנגיפים או נראים בוציים, עליך להשתמש במטהר מים מסוג UF או UV.

על מנת לשפר את איכות המים לשימוש יומיומי

חובה להתקין מסנן מים בבתים שלנו. החדשות הטובות הן שמערכות לטיפול במים ביתיות יכולות לעזור לך להתגבר על אתגרי מי שתייה כמו בעיות בריאות, זיהום, טעם, בעיות סביבתיות וריחות ולהבטיח מי שתייה נקיים בברז.

בנוסף

מיכלי מים ישנים או מתוחזקים היטב או מבנים ללא מסנני מים יכולים לגרום לצמיחת חיידקים ולזיהום מי השתייה המקומיים. עליך גם לוודא שאתה מסנן מזהמים כגון עופרת, כספית, כלור, חומרי הדברה וקוטלי עשבים, במיוחד אם אתה מתכנן לא לשתות מים מינרליים. אם תבחר מסנן מים לשיפור הטעם של מי הברז שלך, אתה עשוי לחשוב שהטעם אינו נובע ממשהו שמזיק לבריאותך.

פנה לספק המים המקומי שלך

כדי לברר איזה חומר חיטוי משמש במי השתייה שלך אם נמצאו זיהומים או בעיות איכות בשיטת סינון (למשל כלור, פחם או מסנני פחם). הטעם והריח של מסנני פחמן ופחם יכולים להוביל לזיקוק פחמן או אוסמוזה הפוכה וזיקוק פלואוריד ואוסמוזה הפוכה, אך לא כל מערכות מי השתייה הציבוריות מוסיפות פלואוריד למים.

חוק מי השתייה הבטוח קובע את הרמות המרביות המותרות של מזהמים במי השתייה על סמך יכולות הסינון והטיפול של הטכנולוגיה הנוכחית

מערכת סינון הכל-על-אחת מותנת את המים שלך בכדי להסיר מתכות כבדות, כלור, חומרי הדברה וזיהומים תוך השארת מינרלים שימושיים. אם אתה צריך טיפול במים לכל הצרכים שלך, מסנן בית שלם או מערכת נקודת כניסה עשויים להיות הפתרון הנכון.
למידע מורחב אודות למה כדאי לקנות מטהר מים ומסנן לתמי 4 פמילי באפשרותך לבקר באתר bluwater.co.il

מטהר המים הטוב ביותר בשבילי, על פי TDS-After, ניתן למצוא ב- TDS. לאחר מכן בחר את מטהרי המים התואמים את סוג המים שלך. לאחר שבחרת את סוג מטהר המים העונה על דרישותי מי השתייה שלך עליך להבין איזה אחסון מים אתה צריך.