איך תזונה משפיעה על החיטוב?

למרות המיתוס הרווח כי ירידה במשקל מסתכמת בנוסחה פשוטה של " קלוריות בחוץ", מגוון גורמי אורח חיים ותגובות הורמונליות הנובעות מהן משפיעים על האופן שבו הגוף שלך מגיב לפעילות גופנית ואוכל. למה שאתם אוכלים ומתי יש השפעה עצומה על מידת ההחלמה מהאימון וכמה משקל אתם מורידים.

במילים אחרות

העלייה במסת השריר תלויה בסוג הפעילות שאתה עושה ובסביבה ההורמונלית שאומרת לגופך היכן להשיג את החומרים המזינים שאתה אוכל. שמירה על מסת השריר תוך כדי חיתוך קלוריות פירושה שיותר מהמשקל שתורידו יהיה שומן בגוף. שמירה על תזונה מסודרת תעזור, מכיוון שכדי באמת להגיע לכושר עליכם לבנות שרירים ולשרוף יותר קלוריות ממה שאתם צורכים בו זמנית. האיזון הנכון של חומרים מזינים נותן לך את האנרגיה הדרושה לך כדי להכניס יותר אנרגיה לאימונים שלך, וכך מוביל לתוצאות טובות יותר.

הידיעה כמה ומתי לאכול יכולה לאפשר לך לבחור בחירות טובות יותר

כדי ליצור תוכנית אכילה לכל החיים שתאפשר לך להשיג משקל בריא. לכל מי ששוקל דיאטה חדשה, חשוב לדבר עם רופא או דיאטנית שיוכלו לבחון את תוכניות התזונה שלהם, את המצב הספציפי שלהם ואת החסרונות שלהם בתוכנית התזונתית שלהם.

דיאטות לחיטוב הגוף צריכות להתמקד בהפחתת שומן בגוף תוך הגדלת מסת השריר

עשיית שני הדברים הללו יחד משפרת את המראה של הגוף ותורמת לחיטוב. הכללת מזונות עשירים בחומרים מזינים בתזונה יכולה לסייע בשיפור הגדרת השרירים והשלכת קילוגרמים מאזורי בעיה מתמשכים כגון שומן בבטן. הגבלת סוכר – משקאות ממותקים, מאכלים מטוגנים ומזונות עתירי שומן – יכולים לסייע בהפחתת שומן בבטן. גישה גישה זו יכולה לעזור לך להעלות רגל על האיזון התזונתי הכללי ועדיין לשמור על שליטה בקלוריות. 

תזונה בריאה ומאוזנת

היא לא רק דרך נהדרת להשיל כמה קילוגרמים, אלא גם נותנת לך את האפשרות לעשות את מה שאתה אוהב, וזה טוב גם לנפש וגם לגוף שלך. שריר רזה עוזר לגופך לשרוף יותר קלוריות בצורה יעילה יותר, מגביר את חילוף החומרים שלך, מגביר כוח, מפחית את הסיכון לפציעה ויכול לשפר את איכות חייך. אם אתה צובר כוח באמצעות בניית שרירים ופעילות גופנית, אתה יכול לצפות להרוויח משריפת יותר קלוריות באופן כללי. שריר משונן מסייע בשריפת קלוריות על ידי תמיכה בחילוף החומרים ובהרכב הגוף הבריא. זה מחזיק אותך חזק, נראה טוב, שומר על השרירים חזקים ומפחית דלקת ודלקת בגוף, על פי איגוד הלב האמריקני.