שייקים להורדה במשקל

שייק חלבון עוגת הגבינה תות מ- Fit Foodie, שניתן למצוא במתכון זה, משתמש באבקת מזון כמקור חלבון ולכן הוא כפול. שייק אבוקדו אוכמניות, מבושל כדי להזין ולשמח אותך, נצמד לגודל המנה המומלץ על ידי שילוב של אבוקדו עם ארבעה מרכיבים אחרים העשירים בחלבון וסיבים ליצירת השייק המושלם שיעזור לך לעמוד ביעדי ההרזיה שלך.

שייקים הם דרך נוחה להוסיף חלבון נוסף לתזונה שלך

על ידי החלפת ארוחות, שייק חלבון יכול לעזור לך להפחית את הקלוריות היומיות שלך ולרדת במשקל. שייקים ארוזים עד 40 גרם חלבון והרבה סיבים כך שאתה מרגיש שבע לאורך זמן והסוכר בדם יציב יותר מאשר שתיית מיץ תפוזים או אכילת סופגניות לארוחת הבוקר, מוסיפה שרה.

בעוד שהחלפה של ארוחה אחת או שתיים בשייק תחליף לארוחה בריאה

היא דרך נוחה לרדת במשקל, ירידה במשקל לטווח ארוך דורשת שינויים באורח החיים, כך שאולי החלפת ארוחות עשויה לא להוות פתרון לטווח הארוך עבורך. . שייקה טובה להחלפת ארוחות מכילה ויטמינים ומינרלים מועשרים ומכילה חומרים מזינים חשובים כמו פחמימות, שומן וחלבון, מה שאומר שאתה מרגיש שבע ונהנה מהיתרונות של ארוחות בריאות.

שייקים לירידה במשקל מציעים תוכנית דיאטה דלת קלוריות

מובנית ונוחה שנועדה להבטיח לך לשמור על צריכת היומי שלך של ויטמינים וחומרים מזינים כדי לשמור על תפקוד גופך. עקוב אחר העצות של תוכנית ההרזיה שלך כאשר אתה מחליף ארוחה אחת או שתיים ביום בשייקים ומשלים את השייקים בתזונה בריאה ומאוזנת ופעילות גופנית סדירה. שייקים אלו עשירים בחלבונים, ויטמינים ומינרלים ודלים בטעמים מלאכותיים ובסוכרים.

שייקים לירידה במשקל

המכונים גם תחליפי ארוחות נוזליות, הם משקאות מבוקרי קלוריות המחליפים ארוחה אחת או יותר או חטיפים בתוכנית הרזיה. הם משקאות תזונתיים דלי קלוריות וחלבונים המחליפים 1-2 ארוחות יומיות ומשלימים תזונה בריאה. שייקים להחלפת ארוחות נועדו לגשר על הדיאטה ולעזור לך לעבור מתזונה בריאה ואורח חיים של פעילות גופנית לאובדן מהיר. הם זמינים בטעמים שונים שיעזרו לך להגיע למיקום הרצוי.

בעוד שקשושים רבים הקשורים לירידה במשקל מלאים בסוכר

מרכיבים מלאכותיים או שנוי במחלוקת, 310% שייקים להחלפת ארוחות אורגניים מאפשרים דקדנס בריא עם שייקים ארומטיים המספקים שילוב עוצמתי של חלבון צמחי באיכות גבוהה עם הטריפלקס הבלעדי שלנו תערובת חלבונים ™. שייק החלפת הארוחה של פורמולה 1 תזונה של הרבלייף מספק חלבון, סיבים, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים באיכות גבוהה. שייקים להחלפת ארוחות טבעוניות וללא גלוטן Owyns הם 20 גרם חלבון צמחי מעורבב עם חלבון אפונה, שמן זרעי פשתן אורגני, שיבולת שועל ואבקת זרעי דלעת.

בהתאם לטעמך

אתה יכול להשתמש באבקות חלבון צמחי (אפונה, צ'יה, אורז חום) או אבקות חלבון מן החי (קזאין, קולגן) אך וודא שהשייקים הטובים ביותר נקיים מהורמונים, תוספים, חומרי מילוי ומרכיבים שאתה לא יכול לבטא, מוסיף אנדרו אברהם, רופא אינטגרטיבי ומייסד Orgain Protein Shakes, כי אורגני הוא הטוב ביותר.

נראה שייקים להרזיה ושייקים להחלפת ארוחות הם הדרך הקלה ביותר לרדת כמה קילוגרמים או לספק תשוקה

אך הם לא נועדו להחזיק מעמד. אם אתה משתמש בשייקים ושייקים לירידה במשקל, עליך לדעת כי הרבה משקאות שנרכשו בחנות ושייקים תוצרת בית מכילים הרבה סוכר ואין בהם מספיק חלבון, שומן, סיבים וקלוריות להכנת ארוחה אמיתית, שלא לדבר על לגרום לך להרגיש. מלא עד האף הבא שלך. אם אתה מסתמך על שייק חלבון כדי להחליף ארוחות רגילות, אתה מתגעגע ליתרונות התזונתיים של מזון מלא.

חוקרת אוסטרלית שפורסמה בכתב העת Journal of Nutrition גילתה כי רעידות דיאטה (הידועות גם כתחליפי ארוחות) היו יעילות יותר בירידה במשקל מאשר דיאטות מובנות להפחתת משקל

כאשר אנשים שמנים החליפו את ארוחותיהם במשך שלושה שבועות בשייקים, הם איבדו משקל רב מכפול מזה של גברים ונשים שמנים שצרכו את אותו מספר קלוריות מהתזונה. שייקים מספקים פחות קלוריות מארוחות.

לרעידות החלפת ארוחות, כמו למזונות אחרים, יש אינדקס גליקמי נמוך שמשחרר סוכר מהדם ומספק דרך להחלפת ארוחות לשלוט ברעב.

שייעי חלבון יכולים לסייע במניעת עלייה במשקל לאחר ירידה במשקל

השפעות חלבון על חילוף החומרים, התיאבון ומסת השריר יכולות למנוע ממך לצבור את השומן שעבדת עליו כל כך קשה. שייק חלבונים יכול למנוע אובדן שרירים והאטת חילוף חומרים דיאטות הרזיה עלולות לגרום לאובדן שרירים ולהאט את חילוף החומרים שלך. טלטול חלבונים יכול לעזור לך לרדת במשקל ובשומן בבטן החוקרים מסכימים שתזונה עשירה בחלבון יכולה לעזור לך לאבד יותר שומן (22, 23), במיוחד שומן באזור הבטן.

שייקים בריאים

אבקות חלבון וסורגים יכולים לסייע בירידה במשקל ובעלייה בשרירים באמצעות תוספי מזון ותחליפי ארוחות. ישנם שני סוגים שונים של שייקים, כולל המתכון המקורי המכיל 30% פחות סוכר ויכול לשמש כתחליף לארוחה, מעורבב עם חלב או כחטיף דל קלוריות עם מים. שייקים להחלפת ארוחות מכילים לא רק חלבונים רבים לבניית שרירים, בין אם זה חלבון מי גבינה, חלבון סויה או חלבונים טבעוניים אחרים, אלא גם 400 קלוריות או פחות ממנו.

יש מגוון של שייקים להרזיה שאמורים להיות ארוזים בקולגן

חלבונים וסיבים כדי לשמור על שביעות רצונך, בעוד שנערים לנשים מכילים מעט סוכר ומיוצרים ללא צבעים, טעמים או ממתיקים מלאכותיים. Beachbodys Shakeology היא שייק לירידה במשקל מלא בחלבונים, סיבים, נוגדי חמצון, אדפטוגנים, פרביוטיקה, פרוביוטיקה ואנזימי עיכול ועוזר להפחית את התשוקה לג'אנק פוד ותומך באופן קבוע בעיכול שלך.

כדי לראות פרטים נוספים בנושא של שייקים להורדה במשקל נא לבקר באתר shakeim.co.il