ממרח פלפלים קלויים

האם ידעתם שהפלפל הוא יליד אמריקה, בעוד שפלפלים אדומים קלויים נמצאים בשימוש נרחב במטבח הים תיכוני?

מוחמרה

הוא אחד המתכונים הפופולאריים ביותר במזרח התיכון לפלפלים קלויים, שעשוי משמן זית, שום, מלח, פלפל, פתיתי פלפל אדום ואבקת שום. מוסיפים את אגוזי המלך (עכשיו מקוררים) ומתבלים במלח ופלפל בכדי למנוע מהחום והשחום מדי מבחוץ. בקערה גדולה מוסיפים את שארית שמן הזית ואת אגוזי המלך שמצוננים כעת ומחממים על אש בינונית.

הכניסו למעבד מזון או קערה והוסיפו שמן זית, שום, מלח, פלפל, פתיתי פלפל אדום ואבקת שום. משוך את שקית המאפה חלקה וגריד את הצדדים לאחר מחצית הזמן, בערך 5 דקות.

כעת שלב את רצועות הפלפלים הקלויים והפולסים במעבד מזון גדול

לאחר מכן הוסיפו אגוזי מלך קצוצים דק (ראו הערה), שום, מלח, פלפל ואבקת שום ופולסים עם שמן זית עד לקבלת תערובת אחידה. עכשיו עוברים דרך מעבד המזון ומעבדים עד שהבשר הצלוי נעלם, בערך 5 דקות, או עד שהוא חלק וקרמי. לאחר מכן הוסיפו את האגוז קצוץ דק (כפי שניתן לראות בהערה) והוסיפו אותו לפלפל האדום האדום, שום ופתיתי מלח ופלפל, שלבו קטניות היטב אך לא יותר מדי.

צולים את הפלפלים במחבת גדולה על להבה בינונית כ -5 דקות או עד שהם חומים זהובים (שימו לב בעת השימוש).

לאחר שהקשיו ספוג

הניחו את הפלפלים, הקליפה והשום על תבנית אפייה והכניסו לתנור. אם אתם משתמשים בכוסות, קחו שלב 3 פלפלים אדומים קלויים או הכינו אותם מאפס בתהליך חימום מראש. מחממים תנור ל -450 מעלות צלזיוס. שלב 3 (למטה): קולים את הפלפל האדום הצלוי בתנור על אש בינונית במשך 5 דקות בתבנית. לאחר התנור מחומם, מטגנים את הפלפלים בתבנית והופכים פעם או פעמיים עד שהם רכים ומסביב מושחרים. צולים עד שקליפת הפלפלים נחרכת ולעגבניות, הבצל והשום כתמים שחורים. שלב 4 (למטה): צולים את הפלפלים במחבת על אש בינונית למשך 5 דקות, הופכים לעיתים תכופות וצולים עוד 5-10 דקות.

לאחר שהתקרר מעט, הניחו בקערה של מעבד מזון או בלנדר והניחו את הקשיו הרוקן בבלנדר. מניחים במערבל או בסכין פלדה במעבד מזון וכף את הפלפלים הקלויים לתוכו.

מניחים את יתרת הפלפלים והמלח שנותרו במעבד מזון ואז מוסיפים את כל המרכיבים הנותרים. קוצצים גס את הפלפלים והגבינה, מכניסים לבלנדר ומעבדים קצוצים גס.
למידע מורחב על ממרח פלפלים קלויים נא לבקר ב- galilees.co.il

בקערה גדולה מפזרים פפריקה, מלח ופלפל ומזלפים שמן זית. מקשטים בפטה מפוררת ומעט שמן זית (הלוואי שהיה לי!).

אתה יכול גם לצלות פלפלים אדומים משלך על ידי ביצוע הצעדים במדריך שלי על צ'ילי צלוי באש

או שאתה יכול לצלות אותם על פי ההוראות בפוסט זה. אם אתה רוצה לחסוך לעצמך עבודת הכנה, קח פלפלים אדומים קלויים. השתמשתי בכוסות כשהכנתי את המתכון הזה, אבל תמיד יש כוסות במכולת המקומית שלך תמורת כ -1.50 דולר לכוס. למתכון תזדקקו לשני פלפלים אדומים, אך אם יש לכם כמה שעועית אדומה טרייה ופלפלים בהישג יד, תוכלו לצלות חלק מעצמכם. זה תמיד טוב לתוספת מהירה ופשוטה או כמנה עיקרית וניתן לצלות אותה לבד.

שלב את הפלפלים האדומים הקלויים, השעועית האדומה, העגבניות, השום, הבצל, המלח והפלפל במעבד מזון (בדרך כלל אני משתמש במיכל נינג'ה גדול). מסננים את הפלפלים האדומים הצלויים ושוטפים בנייר מטבח ומייבשים.

מערבבים את המטבל ומוסיפים את שאר המרכיבים לתבנית ומניחים בקערה גדולה עם מרית או מעבד מזון ומערבבים לתערובת אחידה

בעזרת מרית וזיגוג עוגה לוקחים חצי כוס פלפל אדום, שעועית אדומה, עגבניות, שום, בצל, מלח ופלפל ומכניסים אותם לקערת הבלנדר.

אם אין לכם זמן לצלות פלפלים בעצמכם

תוכלו להשתמש בצ'ילי האצבע האדום שהשתמשתי בו במתכון זה. מכיוון שהוא קטן בהרבה מחציל או פלפל, נסו לשים אותו בחצי פלפל אדום להגנה. אם אתם בוחרים בפלפלים אדומים קלויים (ראו הערה למטה), סמיכו את תענוג הפלפלים (אם אתם משתמשים בפלפלים אדומים) עם תערובת של 1/2 כוס שעועית אדומה, כוס 1 רוטב עגבניות וכף אחת מלח. זה לא רק גורם לטעם הרוטב להיות טוב יותר, אלא גם מקל על קילוף ובישול הפלפלים.

השתמשתי במתכון זה בפלפלים אדומים מתוקים וארוכים, אך ניתן להשתמש גם בפלפלים אדומים (בגודל בינוני). השתמשתי בהם מכיוון שהם צולים מהר יותר מפלפלים ויש להם עקביות רכה יותר כאשר קלויים.