מכשיר לחיטוב הגוף עוזר להוריד משקל במהירות

תרגילי רטט יכולים להוביל לירידה במשקל, ומחקרים הראו שזו דרך לצמצם אזור בגוף באופן סלקטיבי. על פי מחקר שנערך על ידי האיגוד האירופי לחקר השמנת יתר בשנת 2009, אנשים שעקבו אחר התזונה והאימונים שלהם באמצעות מכשיר רטט איבדו משקל בטן יותר מאלו שעשו תרגילים אירוביים מסורתיים או הגבילו את צריכת הקלוריות שלהם.

פירוש הדבר כי רעידות הגוף בקבוצת אנשים זו שתנועתם התקינה והפעילות הגופנית נפגעת יכולה לשחק תפקיד במניעת עלייה במשקל ושיפור התפקוד ובריאות העצמות.

מגוון מחקרים מדעיים בדקו את היתרונות של רטט בכל הגוף

ורובם תומכים בבניית שרירים, אימוני כוח והטבות לירידה בשומן. בשנת 2009, מחקר שפורסם בכתב העת International Journal of Exercise Science השווה בין אימוני רטט לאימוני כוח חינם והגיע למסקנה שהוא שימושי לשיפור סיבולת פלג הגוף העליון. התומכים אומרים ש -15 דקות של רטט בכל הגוף שלוש פעמים בשבוע יכולות לסייע לירידה במשקל על ידי שריפת שומן, שיפור הניידות, שיפור זרימת הדם, הפחתת כאבי שרירים לאחר פעילות גופנית, בניית כוח והפחתת הורמון הלחץ קורטיזול.

מחקר סקירה לשנת 2019 בדק את ההשפעה הפוטנציאלית של מכונות רטט בכל הגוף על בני אדם

לאחר 24 שבועות, לא היה שינוי משמעותי במשקל או באחוזי השומן בגוף בקבוצה שהוקצתה לאימוני רטט הגוף הכולל בהשוואה לקבוצה שלא התעמלה. טיפול ברטט בכל הגוף (שלוש פעמים בשבוע במשך 10 עד 60 דקות ביום לאורך תקופה של שישה עד 52 שבועות) לא תמך בירידה משמעותית במשקל בהתחשב ביותר מ -5% ממשקל הגוף.

צלחות רטט וציוד כושר נמצאות במכוני כושר בכל רחבי העולם המתועש וזכו למקומות נאמנים במקומות מסוימים אך אין עדות לכך שהם מסייעים לאנשים לרדת במשקל

חלק מהחברות טוענות שהמכשירים שלהן תומכים בירידה במשקל על ידי בניית שרירי בטן חזקים הדורשים פעילות גופנית. ישנן עדויות לכך שמכשירים אלה יכולים לסייע בירידה במשקל ובעלייה בשרירים, אך יש צורך במחקר נוסף בכדי להבין עד כמה הם יעילים בהשוואה לפעילות גופנית מסורתית.

למעשה

הוצאת בריאות הרווארד אומרת שרוב מכונות האימון פועלות רק בחלקים מסוימים של גופך, ומכונות החתירה מתקרבות לאימון גוף מלא הממקסם את מאמצי ההרזיה. אימון כוח חשוב לבניית שרירים ושריפת שומן, אך אם אתה עולה במשקל כלשהו תוך כדי פעילות גופנית, אתה מגיע לשם בצורה מושכלת ומגדיל את פוטנציאל שריפת הקלוריות שלך לאורך כל היום, במיוחד כאשר אתה ישן. הוספת יותר שרירים על ידי הרמת משקולות או ביצוע תרגילי התנגדות אחרים יכולה לעזור לשרוף שומן מהר יותר מאשר אם היית בדיאטה.

יתר על כן, מחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת צפון מערב לילה דיווח כי חשיפה לאור כחול מגבירה רעב ועמידות לאינסולין מה שמוביל באופן טבעי לעלייה במשקל, אם לא לשיבוש שריפת שומנים בגוף.

חיזוק שרירי הבטן באמצעות תרגילים ממוקדים גם אם התרגילים לא שורפים שומן

הם יכולים לשפר את היציבה ואת כוח הליבה ולהפוך את השרירים לגלויים כאשר אדם מאבד שומן בגוף. מגרה AB מאלץ את שריר הבטן להתכווץ, אך הוא אינו שורף שומן ואינו גורם לירידה משמעותית במשקל.

פלטפורמת הכושר Vibrate מאיצה שריפת שומן וירידה במשקל על ידי שיפור כוח השרירים, הגמישות ומחזור הדם. זוהי דרך נוחה לשרוף קלוריות מבלי לבצע אימוני משקולות, הנוטים לבנות כוח פלג גוף עליון שיכול לעזור לרדת במשקל.
למידע נוסף על מכשיר לחיטוב הגוף עוזר להוריד משקל במהירות ומכשיר לחיטוב הגוף נא לגלוש לאתר must-shop.co.il

מחקרים חדשים מצביעים על כך ששימוש במכונת אימון צלחות רוטט יכול לעזור לך לרדת במשקל ולחתוך שומן בטני מזיק

מחקר שהציגו מדענים ביום שישי בקונגרס האירופי בנושא השמנת יתר מצא כי אנשים הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר שהשתמשו במכשיר בשילוב עם תזונה דלת קלוריות הצליחו יותר לרדת במשקל ולשחרר שומן מאיברי הבטן שלהם בטווח הארוך מאשר אלה ששילבו את הדיאטה עם שגרת כושר מסורתית. יתרונות מכונת רטט הגוף כולו מחקר הראה כי למכונה הרוטטת יש מספר יתרונות בריאותיים שעוזרים לך לרדת במשקל במהירות ולבנות שרירים.

יש המון ציוד אימון שם

כדי לעזור לך במסע ההרזיה שלך, ואחד במיוחד הופך להיות פופולרי יותר ויותר בקרב מי שעומד ליד שאר המכונות, בגלל היתרונות המדהימים שהוא מספק. , ירידה במשקל היא אחת מהן. אם אתה מרגיש תקוע בשגרה הנוכחית שלך ורוצה לנסות תרגיל חדש שיכול לעזור לך לרדת במשקל במהירות, שכרתי שלושה מאמנים מנוסים שיראו לך את תרגילי ההרזיה הטובים ביותר.

מכשיר פלטפורמת הרטט

הוא מכשיר האימון המושלם לירידה במשקל בבית או בזמן נסיעה. תומכי המכונה מכנים אותה "שייקר" מכיוון שפלטפורמת הטלטול אומרת שכל רעידות הגוף גורמות לשרירים לעבוד קשה יותר, מה שיכול לעזור לך לאבד שומן ולבנות שרירים ולהתחזק. בשילוב עם תרגילים, פלטפורמת הרטט יכולה באמת להגביר את הניסיונות לרדת במשקל ולהכניס אותך לצורה הרצויה.

מכשיר רב תכליתי זה מודד את אחוזי השומן בגוף

אחוזי השומן הקרביים, משקל שריר השלד ועוד ומציע 4 הגדרות פרופיל שונות שיכולות לשמש את כל המשפחה. מכשיר בשם WIRA, שמשתמש במים לסינון קרינה אינפרא אדומה, נחקר גם הוא אם הוא יכול לעזור למטופלים לרדת במשקל. [6] במחקר שנערך על 40 מטופלים שהתאמנו במשך ארבעה שבועות שלוש פעמים בשבוע אירובי אירובי, מטופלים טופלו לפני ואחרי אימון עם המכשיר.