מה זה עיסוי רפואי?

אחת הסיבות לכך היא התקדמות במחקר רפואי הנוגע לשימוש בעיסוי למטרות רפואיות. איגוד העיסוי הרפואי האמריקאי [3] (2000) ואיגוד העיסוי הרפואי של ארצות הברית (99) (1998) שואפים למטרות דומות להעלות את המקצוע לסטנדרטים גבוהים יותר, מה שמשפר את תוצאות המטופלים. האינטרס של המטופלים והספקים בקידום בריאות הוביל לצורך גדול יותר במטפלים בעיסוי רפואי שהוכשרו ומוכשרים מספיק לעבודה בסביבת הבריאות.

מטפלים בעיסוי קליני מתרגלים סוג זה של עיסוי על ידי יישום שיטות הערכה שונות והחלתן על המצבים הרפואיים איתם מתמודדים הלקוחות

עיסוי רפואי הינו יישום עיסוי ממוקד תוצאה בו טיפול ספציפי מתמקד בבעיה ספציפית שמציג מטופל עם אבחנה והוא מנוהל לאחר הערכה והערכה יסודית של המטפל בעיסוי רפואי, עם תוצאה ספציפית המהווה בסיס לטיפול . ביצוע עיסויים רפואיים דורש רקע מוצק בפתולוגיה ויישום טיפולים ספציפיים המתאימים לעבודה עם מחלות, כאבים, החלמה ופציעות.

עיסוי רפואי יכול לשפר מצבים כרוניים וחריפים כגון כאבי גב

כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי כתפיים, כאבי ירך, תסמונת מנהרת הקרפאל, סיאטיקה, עקמת, פיברומיאלגיה, נקעים ומתחים בשרירים, דלקת צמחית, כתפיים קפואות, נדודי שינה ולפני ואחרי הניתוח. טיפול בעיסוי רפואי הוא גם טיפול יעיל לפציעות רבות של רקמות רכות והפרעות נפשיות ויכול לשפר את בריאותו ורווחתו הכללית של האדם. כטיפול ממוקד תוצאה, עיסוי רפואי פועל לתיקון מצבים מסוימים שהרופא איבחן אצל המטופל. מומחי עיסוי רפואי משתמשים במגוון רחב של שיטות, כגון טיפול בנקודות טריגר ושחרור מיופאסיאלי, כדי לסייע לבריאות השרירים ולהחלמה. לדוגמה, עיסוי גוף מלא לניהול מתח רפואי קשור לשיטה חשובה לניהול תופעות הלוואי של לחץ, כולל לחץ דם גבוה, חרדה, מתח, כאבי ראש, כיבים ומניעת מחלות שהוזכרו לעיל. עיסוי אורטופדי ועיסוי רפואי-טיפולי עוסקים בפרוצדורות לטיפול בהפרעות בגפיים הנובעות מפציעות ספורט, תאונות עבודה ותאונות דרכים, ואילו תחום העיסוי הספורטיבי כולל עיסויי ספורט לפני האירוע ואחריו.

תלמד כיצד לעבוד עם מחלות שאובחנו על ידי איש מקצוע רפואי

ראשית, חפשו מטפל מוסמך. מטפלים בעיסוי רפואי משתמשים במגוון רחב של טכניקות המתמקדות ברקמות הרכות של גופך לשיפור בריאות השרירים, הקלה ממוקדת והחלמה. באופן כללי, המטרה העיקרית של מטפלים בעיסוי היא לא לטפל במחלה, אלא להפחית מתחים ולקדם הרפיה עבור לקוחותיהם.

אם אתה מתכנן עיסוי בן 60 דקות

זהו הפגישה הארוכה ביותר שהמטפל יכול לעסוק באזור הבעייתי שלך, כולל קבוצות שרירים אחרות, כדי לתמוך בתוצאה מקיפה. אפשרות נוספת של עיסוי רפואי היא טיפול בעיסוי, אשר מומלץ כמרכיב מורחב של טיפול טיפולי בתרגול כירופרקטי או במרפאת פיזיותרפיה. עיסוי קליני מתמקד בהקלת הצרכים הרפואיים, אך שונה באופן בו מתקיימת האינטראקציה.

אם הרופא שלך אינו מכיר טיפולים לא-פרמצבטיים כגון עיסוי לטיפול בכאבים שלך

פנה לרופא אינטגרטיבי רפואי לצורך הערכה. עיסוי הוא טיפול יעיל שאינו תרופתי בכאבים וזו דרך מצוינת להירגע ולהקל על הלחץ. תכנית טיפול לעיסוי רפואי צריכה להיות בעלת מטרות ספציפיות, והעיסוי שלך צריך להיות משולב בתכנית טיפול גדולה יותר המבוססת על הצרכים והיעדים הבריאותיים שלך. תוכנית ממוקדת לטיפול העיסוי הרפואי שלך תוביל אותך ליעדים המבוססים על תוצאות בריאותיות ועשויה לכלול סדרת ביקורים בזמן בזמן שהייה ספא ספורדית.

לעתים קרובות אני מפנה את המטופלים שלי לטיפול בעיסוי לבעיות כגון כאבי גב וכאבי צוואר

אתה יכול להירשם לקורס הערכה וטיפול מקוון של עיסוי אורתופדי באקדמיה לעיסוי קליני של וויטני לאו. ניתן להשתמש בעיסוי בסביבה רפואית וצריך להשתמש בו על ידי כל רופא בהיסטוריה שלנו.

עיסוי ודיקור הן שתי שיטות יעילות שיכולות לעשות הרבה

כדי לשלוט בכאבים. לפני מספר שנים המכללה האמריקאית לרופאים פרסמה הנחיות מעודכנות לטיפול בכאבי גב, אחת המחלות הנפוצות ביותר בקרב מטופלים בארצות הברית. הנחיות אלה כוללות שימוש באפשרויות לא-תרופות לטיפול בכאבים, כולל עיסויים רפואיים. כמטפל בפחחות אנו עונים על שאלות בנוגע לעיסוי רפואי תוך קידום המטרה של לגיטימציה והקמה של עבודת גוף מתקדמת בסביבה הבריאותית. אני מאמין שכל מי שרוצה לטפל באנשים בידיים צריך לקבל את ההזדמנות להפוך לעיסוי אם ירצה בכך בלי קשר לרקע האקדמי שלו.

מטפלים בעיסוי רפואי עובדים בבתי חולים ובמרפאות ומקבלים הנחיות מהרופאים לגבי סוג עיסוי שהם יכולים להעניק למטופלים ולשלם באמצעות ביטוח הבריאות

הבעיה היא שמורים ובתי ספר רבים ושונים מתייחסים לעבודתם כעיסוי רפואי, מה שהופך אותו לבלבל עבור מטפלים בעיסוי לרכוש יותר כישורים וידע. אם רופא מפנה מטופל למטפל בעיסוי, המטופל עשוי למעשה לחשוב שהשיטה הספציפית הזו היא מה שהם רוצים שיקראו לה: עיסוי רפואי. לתעשיית הפחחות צריכה להיות הגדרה אוניברסלית של מה המטופל משתמש בשירותיו של מטפל בעיסוי רפואי, כך שהמטופלים ידעו שמטפלים בעיסוי רפואי הם בעלי רישיון והכשרה לטיפול בחולים עם פתולוגיה.

בהתאם להכשרת המטפלים

הם יכולים לכלול עיסוי רקמות עמוק, שחרור מיופסיאלי, עבודת נקודת טריגר, טכניקות שונות של טיפול בתנועה וטכניקות מתיחה פסיביות ועמידות. פרוטוקולים סטנדרטיים מכסים כל מיני אזורי בעיה, והם מבוצעים ללא הרף על ידי מטפלים בעיסוי העובדים עם הפרעות ספציפיות.

למידע מורחב על מה זה עיסוי רפואי? עליך לבדוק כאן: flamingospa.co.il