כתר זירקוניה – מתי זה מתאים?

התרגול הקוסמטי והשיני סוואני, ג'ורג'יה, מציע כתרי זירקוניה יפים וחזקים לחולים עם שיניים שנרקבו או נפגעו באופן קשה, הדורשים תותבות לאורך זמן. הכתר הוא הכל והכל – עבור מטופלים אלו הבחירה הראשונה, מכיוון שהחיוך נראה טבעי והטיפול אורך זמן רב. ניתן להכין כתר זה עבור מטופל שידוע כי הוא שוחק את שיניו, שכן הזירקונים בכתר חזקים בהרבה משיניו הטבעיות של המטופל ועמידים הרבה יותר.

מכיוון שעובי החרסינה נחוץ לחוזק כתר מספיק, יש להסיר מבנה שן נוסף, מה שמסביר את כתר הזירקוניה.

ניתן להפחית את האורך בעזרת כתר זירקוניה מעוקב מראש

אך באופן טבעי בנייתו מחייבת כיוונון הכנת השן כדי להכין כראוי את השן. כתרי זיר קוניה ממוקמים בביקור קצר ודורשים מעט זמן, הרבה פחות זמן מאשר בשימוש בכתרי חרסינה או אמייל ממתכת. לא ניתן לשנות את הכתר עצמו, מה שאומר שיש לכוונן את השיניים.
כדי לקרוא עוד בנושא של כתר זירקוניה – מתי זה מתאים? כדאי להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

על ידי קיבוע כתרי הזירקוניה ומינימום הכנה לפני הצמדתם לשיניים המתאימות

ניתן לחסוך זמן רב. לאחר הכנת הבסיס, רופא השיניים מקבע את כתר השיניים למלט ולוקח רשמים מהסביבה כדי ליצור כתר זמני לפני שהוא מכין כתר ZIRCONIA קבוע. כאשר כתר ZIRconias מוכן, הוא מסיר את הכתר הזמני ומצמיד אותו לשיניים באמצעות מלט. אם אתה מגלה שילדך זקוק לטיפול שיניים, תוכל לקבוע פגישה עם רופא השיניים לשיקום כתר ZIRconia. רופא שיניים קוסמטי מיומן, כמו Smile Smile Dental, יכול להבטיח יישום מיטבי של כתרי זירקוניה. אם אתה הורה, אני ממליץ על כתר Pedo – zIRCONIA (רווק) לילדיך מהסיבות שהוזכרו לעיל, מכיוון שהוא כתר שיניים טוב לילדים.

ניתן להשתמש בכתר EZ

Pedo – זירקוניה בנוסף לכל כתרי השיניים שתוכלו להשיג עקב חללים או נזק לשן, או אם הפה של ילדכם זקוק לשיקום בגלל נזק. אני יודע שכתר זה הוא אפשרות קיימא עבור חולים הזקוקים לכובע על שן, ורופא שיניים בספא שיניים נורת'אלסטד יכול להמליץ עליו. אם אתם מחפשים כתר שיניים טוב, אנא דברו עם רופא השיניים או רופא השיניים הקוסמטי שלכם במרפאת השיניים או בבית החולים.

כתרים דנטליים יכולים לשמש גם לכיסוי שיניים שחוקות או דהויות מאוד

כמו שיניים עם חללים או שיניים שבורות. אם יש לך שן פגומה או מראה פחות נעים, כתר זירקוניה מעוקב עשוי להיות הפיתרון עבורך. כתרי זיר קוניה יהיו עמידים הרבה יותר מאמייל או חרסינה ויהיו בצבע ובצורה של השן המקורית. אם שיניים נשברות, נסדקות או ניזוקות אחרת, אתה יכול להשתמש בהן במקום כתר שיניים.

זירקוניה היא גם קרמיקה, המשמשת לעיתים לייצור ציפויים, והיא קשורה למתכות באופן זהה לקרמיקה וכתרי מתכת. כתר של זיר-קוניה נחשב לזהב, כסף או חרסינה התמזג במתכת אך עשוי מתחמוצת גבישית, סוג של ZIRconium.

שיקום כתר מונוליטי דורש פחות גזירת מבנה שן מאשר כתר קרמי גרידא כדי להשיג מבני שן טבעיים יותר. כתר זירקוניה מעוקב לא רק מחליף את השיניים, אלא מעוצב להיראות טוב בדיוק כמו זה שהוא יחליף.

ברוב המקרים לכתרי זירקוניום יש יתרונות

אך החסרונות הם שהם קשים מאוד, עלולים לגרום לכאב בייצור גשרים דנטליים לשיניים מסוימות ויש צורך בחומרים בעלי גמישות רבה יותר. הכתר יכול גם לפגוע יותר מאשר בשן הנגדית בגלל הלחץ הגבוה של הכתר ויכול להתבלות מהר יותר מכתר קרמי מסורתי. זה יכול להוביל לעששת ועששת חוזרת ונשנית, שאותה ניתן לגלות כאשר נזר כתר זירקוניה.

לפעמים

נזק לשן הוא בלתי נמנע מסיבה זו או אחרת, זה יכול לקרות כאשר השן פגומה מכדי לשאת סתימה אחת בלבד, או שאינה פגומה מספיק כדי להצדיק כתר מלא. אז כתר EZ / Pedo Zirconia יהיה כנראה האפשרות הטובה ביותר לילד להבטיח כי הפה שלו תפקודי ובריא. אם לילד שלך יש אלרגיה למתכות או פשוט מעדיף מראה טבעי על פני החיוך שלה, יתכן שכתר ZIRCONIA לא מתאים לה. עם זאת, אם אתה זקוק לכתר שיניים וצריך להתרחש סיבה אחרת, כגון עששת, עששת או שן שבורה, יש סיכוי טוב שזה המקרה אם סביר להניח שטעת בשיניים וב שלפעמים אין מנוס מנזק בשיניים מאחת הסיבות הללו. עדיף לבקר בתותבת שיניים לטיפול, מכיוון שרופא שיניים כללי יכול להתאים בצורה מושלמת כתר ZIRConia.