כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הצרת היקפים

ירידה מוצלחת במשקל דורשת שינויים קטנים וניתנים להשגה באורח החיים שלך. כדי לרדת במשקל ולאבד את זה, אתה צריך לעשות את השינויים האלה, אבל יש הרבה תפיסות מוטעות לא בריאות לגבי הרזיה. הנה מה שאתה צריך לדעת על מיץ לירידה במשקל, והאם זו הדרך הטובה ביותר להשיל כמה קילוגרמים מיותרים.

אם אתה רוצה להתחייב לתוכנית בריאה במשקל בריאה, אמור כן, אך לפני שאתה מסתבך, הקדש זמן כדי ללמוד עוד כיצד לעשות זאת. אם אתה בוחר בגישה ארוכת טווח, אתה מתחיל מאפס, ולכן מלכתחילה רצית לרדת במשקל.

אם אכפת לך מסביבת המזון שלך

האוכל והסביבה שממנה אתה אוכל ושאתה יכול לספק בקלות – אתה יכול להסתגל לתזונה בריאה. זה מלמד אותך כיצד לבצע שינויים חיוביים ובריאים כדי לשמור על הירידה במשקל. לזכור כמה אתם אוכלים, מתי אוכלים ואיך להוציא את זה לפועל יכולים להוביל להרגלי אכילה והרגלים בריאים יותר, כמו גם לבריאות טובה יותר.
למידע נוסף אודות כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הצרת היקפים והצרת היקפים מחיר מומלץ להעיף מבט ב- dizolve.co.il

הדיאטה שלך צריכה להכיל מאכלים שאתה אוהב, שתרצה לאכול בחייך ושאתה יכול לסבול כחלק מהתוכנית שלך.

עם זאת

ישנם שינויים באורח החיים שתוכלו לעשות בכדי לעזור לכם לרדת במשקל בצורה בריאה ויעילה. שינויים אלה צריכים להיות דברים שניתן לשמור עליהם כחלק מאורח החיים שלך ושלא תשמור או תאבד בשום צורה שהיא. לדוגמא, אם אתה מנסה לרדת במשקל, עליך לאכול מזונות שאתה באמת אוהב לאכול תוך כדי צפייה בצריכת הקלוריות הכוללת שלך. לרוץ יותר או לאכול כמה שפחות שאינם מובילים לירידה במשקל, ואף עלולים להוביל לעלייה במשקל.

אל תטעו

דילוג על ארוחת הבוקר ואז אכילת חטיף שוקולד של 4,000 קלוריות לארוחות הצהריים והערב יעזרו לכם בסופו של דבר לרדת במשקל. אם הדיאטה שלך מאוזנת, תוכל להשיג ירידה מתמדת במשקל ותוכנית ההרזיה שלך תהיה מה שמתאים לך ביותר. גם אם המאזניים לא ממש מספקים את התוצאות הרצויות מבחינת ירידה במשקל, חגגו מדי יום תזונה מאוזנת וזכרו את היתרונות הבריאותיים שאתם מרוויחים מתזונה טובה.

פילוסופיית הדיאטה שלך עשויה להיות שונה מזו שאתה מדגיש

אבל זה בסדר מכיוון שהראיות מראות שאין דרך אחת טובה ביותר לרדת במשקל. למרות שהוכח כי זה לא רק רעיון טוב להיפטר מבר הרעידות לירידה במשקל ולבחור בפירות וירקות שישאירו אתכם רזים תוך מתן חומרים מזינים הדרושים בכדי לתפקד את גופכם בצורה מיטבית. חמש מנות של פירות וירקות אינן רק רעיונות טובים שיעזרו לך לרדת במשקל, אלא גם כדי להרגיש שובע ולשמור על בריאות המערכת החיסונית שלך. אתה תרגיש טוב יותר בכל מקום שבו אתה בדיאטה – במסע הדיאטה לירידה במשקל, גם אם אתה יודע שמאכלים מסוימים בתכנית הדיאטה של Nutrisystem מכילים טעמים וממתיקים מלאכותיים.

מציאת השיטה הנכונה לירידה במשקל תימשך ככל הנראה זמן רב ותדרוש המון מחקר, סבלנות ונכונות להישאר במוטיבציה. לא משנה מה האסטרטגיה שתנסה, חשוב לעמוד בפיתוי להתמקד בשיטה כזו או אחרת, או לאכול יותר מדי או מעט מדי.

אם אתה צריך לרדת במשקל

התמקד בכך כדרך להשקיע בבריאות שלך לטווח הארוך, ואם לא, זה בסדר. בין אם ברצונך לרדת במשקל לבריאותך הכללית, הוא אישי לחלוטין. דבר אחד בטוח, על פי אושונסי, עם זאת, תוכנית ההרזיה שלך לא צריכה להיות זהה בכל פעם. אם אתה מנסה לרדת במשקל ונאבק, זכור שאתה לא לבד.

תוכנית ההרזיה של כל אדם היא מערכת כללים שיש לעקוב אחריה, ואם אתה לא עומד בהם, אתה לא מתנהג בעצמך.

ככזה

ייתכן שיהיה עליך להעריך מחדש את ההרגלים הקיימים שלך כדי לרדת במשקל בבטחה. תן ליסודות אלה להנחות אותך בתהליך החזרה להרגלי האכילה הרגילים שלך ולהתמקד יותר באיכות האוכל שלך ובשינויים ההתנהגותיים שלך. זכרו, אם האסטרטגיות שתנקטו לאחר הירידה במשקל אינן אסטרטגיות בהן תוכלו לעקוב כל חייכם, רוב הסיכויים שתחזירו את המשקל שאיבדתם. כמובן שכדאי לכם להתאמן ולקבל מעט מחסור בקלוריות לאחר הירידה במשקל, אך היזהרו מתיקונים מהירים לירידה במשקל מכיוון שחלקנו יתאושש ויחזיר את משקלנו.

אם אתה רוצה לרדת במשקל ולהישאר בריא

אתה צריך גם לעבוד על שינוי באורח החיים הבריא שלך. זכרו שהדרך הטובה ביותר לרדת במשקל היא לעשות זאת לאט ובזהירות ולוודא שלא תגזימו – התעמלו, אכלו יותר מדי או שתו יותר מדי. אם אתה מאוכזב אם לא תרד במשקל בימים הראשונים, התמקד בפיתוח אורח חיים בריא יותר המסייע לך לשמור ולשמור על משקלך הבריא יותר.