חתונה בעירייה בקפריסין מה הכי מומלץ

קפריסין היא גם יעד פופולרי לחתונה: זוגות מעבר לים מתחתנים וירח דבש מעבר לים; פאפוס פופולרית במיוחד בשוק הבריטי, מה שמייצר הכנסה משמעותית לעיריות. נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוגות נשואים המגיעים לקפריסין כדי להתחתן.

 

כדי להינשא כחוק בקפריסין, עליך להגיש את בקשת הנישואין שלך באופן אישי לפקיד נישואין בעירייה שתבחר לאחר הגעתך לקפריסין. תתייצב במשרד נישואין אזרחיים בעיריית פאפוס לפחות יום עבודה אחד לפני החתונה עם כל המסמכים המשפטיים הנדרשים ומלא את טופס הבקשה. אלפי זוגות מבקרים בקפריסין ומתחתנים מדי שנה, וכמעט כולם יותר משמחים שבחרו בקפריסין לחתונתם. את כל המסמכים יש להביא אתכם לקפריסין ולהציגם באופן אישי בפני פקיד הנישואין בעירייה שתבחרו, לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה.

במאמר זה

נדון במה שאתה צריך עבור חתונה בקפריסין, החל מדרישות משפטיות וניירת ועד למיקומי נישואים ומנהגים פופולריים בקפריסין. איה נאפה היא אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם, הידועה כאתר נופש קוסמופוליטי, ומאז 1994 היא גם הפכה ליעד אידיאלי לחתונה, בו החליטו אלפי זוגות ממדינות רבות באירופה ובמזרח התיכון להתחתן. לחוות חוויה בלתי נשכחת. ירח דבש רומנטי. אם אתם אוהבים חתונה מקומית, שקול חתונה עם יקירכם בקפריסין.

אם אתם מתכננים טקס דתי

עליכם לעקוב אחר הדרישות המשפטיות לעיל והנוהל הקפריסאי, אך תצטרכו גם ליצור קשר עם הכומר הרשום של הכנסייה שבה אתם מתכננים להינשא על מנת לבצע את הצעדים הנוספים נדרש לטקס הדתי. חבילות חתונה הן בהחלט לא האופציה היחידה לחתונה בקפריסין.

למרות שבני הזוג אינם יכולים להיכנס לנישואים אזרחיים בארצם ולחגוג אותם בקפריסין

נישואיהם עדיין מוכרים רשמית בארצם. סודיטה היא העירייה היחידה בקפריסין שיכולה לספק אי פרטי לחתונה שלכם. חתונה בקפריסין היא הזדמנות מצוינת לשלב את חתונת החלומות שלכם עם חופשה נפלאה וירח דבש מיוחד לא פחות.

ללא קשר לסוג הטקס או מקום הנישואין הנבחר

תהליך הנישואין (הזמנה, בקשה, חגיגה) מתבצע באמצעות שירות הנישואין האזרחי בפאפוס. בחודשים שלפני החתונה עליכם להתמקד בניירת ולוודא שכל המסמכים המשפטיים מוכנים לפני ההגעה לקפריסין. מידע מפורט על תהליך הנישואין ניתן למצוא באתר האיגוד העירוני של קפריסין. לאחר החתונה, פקיד הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות ארצכם בקפריסין.

אם אתם מחפשים נישואים חוקיים גם בקפריסין וגם בחו"ל, עליכם לעבור כמה הליכים פורמליים. עליך לספק את כל התיעוד הדרוש ולהיות בקפריסין שלושה ימי עבודה חינם לפני יום החתונה.

בשל מזג האוויר ונופי הים היפים

זוגות רבים בוחרים לערוך חתונות בחוץ בקפריסין. מדובר בנישואים חוקיים בקפריסין והם חלים על זוגות חד מיניים ומשני מיניים. זו גם אפשרות זולה יותר, ומכיוון שחתונות יעד הן כל כך נפוצות, בהחלט תמצאו חברות ואתרי אינטרנט רבים שיעזרו לכם לתכנן את היום החשוב שלכם. אבל עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, זו הדרך היחידה להינשא כחוק.
עבור פרטים מורחבים על חתונה בעירייה בקפריסין מה הכי מומלץ ניתן לגשת לאתר free-wedding.info

כל הדרישות החוקיות לחתונה בקפריסין חלות גם במקרה זה. כדי להינשא בקפריסין, אזרחי ארה"ב ואזרחים זרים אחרים חייבים להגיש בקשה אישית לרישיון נישואין בעירייה (בניין העירייה) שבה הם מתכוונים להינשא. להתחתן בקפריסין זה קל, אבל חשוב להבין היטב את הדרישות החוקיות.

חוף סירינס ממוקם באיה נאפה

שהוא ללא ספק החוף המתאים ביותר לחתונות בקפריסין. הדרישות המשפטיות של קפריסין, לרבות המסמכים והנהלים הנדרשים להתחתן בקפריסין, מתוארות להלן. על מנת לנצל את ההזדמנות בעת תכנון התקציב שלך, הנה כמה הערכות עלויות עבור ציוד לחתונה בקפריסין.

בארבע עיריות (איה נאפה

פאראלימני / פרוטאראס, דריניה וסוטירה) בתוך 10 דקות נסיעה ברכב, תמצאו מגוון מקומות לחתונה לכל הטעמים. עליך להיות תושב קפריסין תוך 3 ימי עבודה חינם לפני יום חתונתך. טקסים אזרחיים מתקיימים בבית העירייה של איה נאפה או במקומות רשמיים המורשים לארח חתונות, כמו גם במקומות חדשים שנוצרו לאחרונה על ידי עיריית איה נאפה והוצגו בעמוד האחרון.

אזרחי כל מדינה יכולים להתחתן בקפריסין; באי שטוף השמש הזה

אין שום הגבלות על אזרחות או דת של אנשים מתחתנים. אפשר גם לארגן טקס חתונה באי הפרטי איה תקלס המשקיף על החוף. בית העירייה הוא המיקום האידיאלי בעיר סוטירה, המציע אמפיתיאטרון פנימי וחיצוני לטקסי חתונה.

 

הוא הוסיף כי המהלך יעניש את כל העיריות על חתונות בתשלום שנערכו באזורים אחרים, וזו התשובה השגויה. צוותי העירייה אינם יכולים עוד לערוך טקסי חתונה בקפריסין בעקבות החלטת משרד הפנים לאפשר רק לראשי ערים וסגני ראש ערים לבצע את תפקידם, מה שיוצר, לדברי ראשי ערים מקומיים, מצב בלתי אפשרי.

 

זוגות, משפחות וחברים יכולים ליהנות מהחלל לאחר הטקס תוך לגימת שמפניה מרעננת שמסופקת על ידי עיריית פייה. קפריסין היא יעד ייחודי והיעד המושלם ליום המיוחד שלכם. מאולם החתונות בבית העירייה ועד לנופי הים עוצרי הנשימה של פרנרה בלו ווטרס והגנים השופעים של גני סנט אליאס.

כאשר בשלב מסוים מתאפשר או נחוץ לרשום נישואין

רישום נישואין בקפריסין הופך לפתרון נוח ומהיר מאוד. אזור ה-Vrisi Ton Pegiotisson המפורסם (מזרקת הנשים של פייאס) מוקף בירק ופרחים ומהווה עד יומיומי לנדרים של אהבה ומסירות בקרב זוגות הבוחרים להתחתן במקום המיוחד הזה. טקס החתונה מתקיים במקום מאוד קסום, היסטורי ורומנטי מתחת לעצים בגן שיכול להכיל עד 200 איש.