דוכן שווארמה לאירוע

 

בעוד שהמתכונים והמרכיבים לשווארמות משתנים מאזור לאזור

אנחנו נגיע אליכם עם דוכן שווארמה ונכין לכם, שווארמה מקתועית לאירוע חברה או אירוע ביתי, מומלץ בגלל שאנחנו מתמחים בדוכן שווארמה לאירועים

כל מנה מורכבת מלחם שטוח עטוף בבשר, רוטב ותוספות שונות, כאשר הבשר והרוטב מהאזור משתנים בהתאם לאזור. הם מטוגנים על שיפוד אנכי, שמופנה אט אט בכדי לחשוף את האוכל לגב המבער. הגענו למגוון דרכים שונות להכנתו, כמו טיגון שיפודים על הכיריים, בתנור או אפילו בתבנית על האש.

לחותך הבשר הסיבובי להב עגול, במקור עשוי חתיכת פלדה אחת עם שני להבים, אחד לכל צד של הבשר. הג'ירו מצויידים בסכין חשמלית ובמנוע חשמלי מהיר, אשר לשניהם פונקציות חיתוך מהירות.

כדי להשיג את קבב השווארמה המושלם לעוף או בקר, פשוט המתן מספר דקות עד שאתה מבשל, או פשוט הפעל מתאן (גז טבעי) כדי לספק את קבב השווארמה הטוב ביותר תוך מספר דקות.

כל שעליך לעשות הוא ללמוד להכין שווארמה, להשיג מנגל וציוד אחר ואז לחפש אירוע בו תוכל להקים את ביתן. קדימה וגוגו פותח בר צעיף מקוון שבו אנשים יכולים לבצע הזמנה בחנות שלך.

הם מציעים מעל 30,000 תפריטים של פיצה, סינית, הודית, תאילנדית ועוד והם מציעים גם שירותי קייטרינג. התקשר אלינו למספר (888) 743-3200 לקבלת מידע נוסף על האירועים והאירועים שלך באזור שלך.

חיבור ישראלי שווארמה בר LLC תבטיח שלקוחותינו יקבלו טיפול ממדרגה ראשונה בכל פעם שהם מבקרים בחנות הכריכים שלנו

אנחנו רק צריכים קצת טעם נוצץ כדי לאזן את הטעם החזק של שווארמה. ביתן שווארמה שלנו שם עליו רוטב לבן, שהוא קצת ממכר, אבל אנחנו רק צריכים לשים אותו כי הוא כל כך טוב. לטעם שווארמאס עדיפות לשביעות רצון הלקוחות שלו, והם שמחים להגיש לכם את המיטב מכל הטעמים, לא רק היקרים ביותר.

הבשר חריף מספיק כדי לעמוד בפני עצמו, אבל הוא מבושל בכריכות לחם שטוח ומגיע על מגש של אורז, עגבניות וסלט מלפפונים. אם אני מחפש אותו, אפשר להגיש אותו עם אורז וסלט או כחלק מהכריך.

מכונת הגריל של Zz Pro Gyro היא אפשרות עמידה, ואילו הגריל המסתובב SG2 NG הוא הטוב ביותר מבין הדגמים המתקדמים. הוא מצוין לצליית בשר ויכול לתמוך גם בנפח הבשר (חשמלי) וגם במשקל (מכני).

מכונת הג'ירו של Li Bai מושלמת לשימוש פנים וחוץ והיא יכולה לשמש לצלייה וצליית בשר לחגיגות משפחתיות, פיקניקים או אפילו מסעדות. כדי לשמור ולחמם את הבשר משתמשים בו למגוון מטרות כמו בישול, צלייה, אפייה ואפילו ככלי חימום.

חלקי ואביזרי מכונת ג'יירו מבטיחים שהמסעדה או משאית המזון שלכם פועלים ביעילות והאוכל שלכם טעים. חברת קייטרינג, לאס וגאס, בע"מ מציעה השכרת ג'ירו, כולל מכונת הג'יירו לי ביי ואביזריה, באזור המטרו בלאס וגאס.

אם תסלח לי לרגע

אסתכל על הפלאווה הממולאת והמעושנת (המכונה בלבנון אראג'ה) לפני שנסדק, אנסה אותה ואז גוגו למוח – הופך – עם עצמות – משוך – בפשטות – פלאפל פריך. הכריך הערבי הטבעוני, למשל, שאותו משבחים בצדק במקום אחר, הוא בקבוק ממולא בירקות מוחמצים, כדורי עוף מטוגנים פריכים, חסה, עגבניות, עגבניות, מלפפונים, בצל, שום, כוסברה וחמוצים. הטלה טעים באותה מידה, עם בשר חתוך דק, כנפי עוף ופריטו-פולו. כנף עוף מטוגן קוריאני ועוף במחיר של 65 דולר לכנף, כמו גם חזיר מטוגן קוריאני ופאי עוף קוריאני ובטן חזיר.

עבור הכסף שלי, המקומות האהובים עלי לאכול במהלך הרמדאן הם מכוניות אוכל שונות, שרבות מהן פתוחות במיוחד בסוף החודש ובסופי שבוע בכל ימות השנה.