גיוס עובדים וירטואליים בלחיצת כפתור

לאחר שיחת הטלפון לפני ההקרנה, תוכלו להיכנס לפרופיל המועמד של המעסיק שלכם ולערוך את סטטוס המועמד שלהם. ההערות שאתה מוסיף למועמד עוזרות להעריך את אותו מועמד לתפקידים אחרים כדי להתאים יותר.

תוכלו גם לפרסם תמונות של ביצועי עובדים

אירועים ועוד שיכולים לתת למועמדים נוטים יותר ליישם תובנה בחברה שלכם. הקפד להגיב להודעות כשאתה עושה את דרכך בתג המעסיק המושך שמופיע במודעות העבודה שלך, מה שאומר שאתה צפוי להשיב לפנייתך. ניתן גם לשלוח הודעה לתיאום ראיון על ידי לחיצה על פרופיל מועמד או דף מועמד.

כמגייס או כמנהל משאבי אנוש, עליך לשקול ליישם אסטרטגיית מדיה חברתית משלך ולשתף פוסטים ארגוניים. מכיוון ששוק העבודה יציב ויותר כישרונות מתבצעת מאי פעם, הגיע הזמן לבחון מקרוב את האופן שבו המוסד שלך מתמקם מול המעסיקים.

הקפד לתקשר את המשימה שלך, את החזון ואת הערכים שלך ולהדגיש את התרבות הארגונית שלך בתוכן גיוס, מודעות בתשלום, פוסטים בבלוג, תיאורי משרות ודפי קריירה. הם יכולים לעזור לספק חוויית מיתוג מעסיק פשוטה וקלה לשימוש בתהליך הגיוס.

פתרונות הגיוס הטובים ביותר יכולים לעזור לך לפנות למועמדים

לצמצם את זמן הגיוס שלך ולהעלות עובדים חדשים. חוויית Onboarding מוצלחת מספקת עובדים חדשים עם רשת תומכת המסייעת להם להראות את החבלים, להציע ייעוץ טכני ולהציע ייעוץ בקריירה.

ארגונים המעוניינים לשפר את שימורם של עובדים חדשים צריכים לפתח תוכנית העלייה למטפח המאפשרת מערכות יחסים בין דיגיטליות ובין אם לא

שיחות וידאו, הפסקות קפה, צ'ק-אין וירטואלי ויחס מול המצלמה יכולים לעזור להתגבר על בידוד חווית העובדים מרחוק, ולהעניק לשכירים חדשים את ההצלחה המוקדמת שהם זקוקים להם בחוויית העלייה שלהם. אחת המטרות החשובות ביותר של תוכנית המשולבת היא לעזור למעסיקים חדשים להתאים את עצמם במהירות לתפקידים שלהם. ברמה הטקטית, הכנה יזומה וזהירה היא אחד הדברים הקלים ביותר שיכולה לעשות שינוי משמעותי אצל המשתתפים בראיון הווידיאו. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הגיוס הכללי וניסיון התפקיד כדי להעביר מסר חזק למועמדים על איך זה לעבוד עבור החברה שלך ואיך אתה מתייחס ומעריך את העובדים שלך. בנוסף לשמירה על עזרים למרחקים חברתיים, ראיונות וירטואליים במהלך COVID-19 מאפשרים לחברות להוזיל עלויות, להגדיל את טווח ההגעה הגיאוגרפי, לחסוך זמן וליצור גמישות עבור מועמדים, מגייסים ומנהלי משאבי אנוש. היכולת להגיע למועמדים באמצעות SMS ולקבוע ראיונות בטלפון מאפשרת לצוות הכישרונות להקדיש זמן רב יותר לבניית מערכות יחסים עם כישרון מוביל. הזמן הנוסף המושקע אחד על אחד עם המועמדים מאפשר חווית מועמד טובה יותר ויחס איכותי יותר.

מיון מקדים

הוא שיחת טלפון מהירה בין המועמד הפוטנציאלי, המגייס וגנרל כוח האדם. זה משמש לבדיקת תעודות המועמדים כדי שמנהל משאבי אנוש יוכל להשקיע את זמנו בראיון המועמדים המבטיחים ביותר. אם נראה כי המועמד מתאים, הם מועברים למנהל.

שאל את המבקש מדוע הוא עובד מרחוק ואיך הוא רוצה לעבוד מרחוק. אם התשובה היא שהם מעדיפים לוותר על נסיעה לעבודה מרחוק, הם מעדיפים לעבוד בסביבה שקטה, בכוחם לבצע משימות קשות או להבין עבודה מרחוק.

צור רשימה של שאילתות ספציפיות למועמדים אודות סביבות עבודה מרוחקות (למשל, בבית, במשרד או בבית הקפה) וכישוריהם בניהול זמן ומשימות, כמו גם כיצד הם מתמודדים ומונעים הסחות דעת.
בכדי לבדוק מידע על גיוס עובדים וירטואליים בלחיצת כפתור מומלץ לבדוק כאן: fillva.com

חשוב לשאול את השאלות הללו לא רק לגבי העבודה

אלא גם לגבי היכולת לעבוד מרחוק. אם אין לך תקנה המחייבת עובדים לעבוד לפחות חלקית מרחוק, אולי הגיע הזמן לשקול מחדש. כמו בכל מועמד, עליכם להיות מודעים לדגלים אדומים שעשויים להצביע על כך שהמועמד לא יצליח בתפקיד או בתפקיד מרוחק במקרה זה.

לדוגמא

נניח שהעובד הטוב ביותר שלך יגיע למשרד שלך ויגיד לך שבן הזוג שלך קיבל עבודה בחוף המערבי וזה יהיה היום האחרון שלה בעוד שלושה שבועות. או, נניח, לאחר חודשיים של חיפוש אחר עובד חדש עם כישורים ספציפיים וסדרת ראיונות עבודה רעים, סוף סוף תמצאו את העובד המושלם. דן וארין הרכיבו סרטון נהדר ששופך אור על נושא זה ונותן עצות למועמדים שלא מופיעים טוב בראיונות וירטואליים.

כמגייס, כמנהל משאבי אנוש, או כמעסיק המעוניין להרחיב את הצוות שלך, אתה עלול למצוא את עצמך בטלפון עם אחוז גדול יותר מהמועמדים המקומיים שלך. אם עדיין לא הוספת ראיון וירטואלי לתהליך הגיוס שלך, כדאי לך לשקול אותו.

מרבית הארגונים עברו לעבודה מרחוק כתגובה למגיפת הווירוסים

מה שהופך את ההטמעה הוירטואלית של עובדים חדשים לחובה. מתן חוויית עלייה מעולה יכול להוות אתגר למעסיקים בפעם הראשונה. הכניסה למצב זה חשובה במיוחד עבור עובדים שמתחילים עבודה חדשה מהבית, במיוחד בהקשר של COVID-19 ובמהלך תהליך הגיוס והגיוס, אומר ברנט פירסון, מנכ"ל ומייסד Enboarder, חברת טכנולוגיית Onboarding שבסיסה בסידני, אוֹסטְרַלִיָה.

פיצוץ של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית יוצא לשוק

כדי להפוך את התהליך למדעי, להרחבה ויעיל יותר. רבים מהם מונעים על ידי AI. הכלים הקיימים, למשל, משלבים נתונים זמינים לציבור עם למידת מכונה ליצירת תמונה מלאה יותר של מועמדים ומבליטים את הגורמים המבדילים אותם על סמך התאמתם לתפקיד. ארגונים בוגרים משתמשים בצ'ט-בוטים מונעי AI כדי לאפשר גישה יעילה לתהליך היישום, מסכי ראיונות וידאו להערכת מועמדים והתאמתם לתפקיד מסוים. לרשות הארגונים כלים חדשים רבים שיעזרו למקד לפרסומות עבודה ולחפש מועמדים בקנה מידה גדול.